14 augusti 2015

I Love My Home ❤



Halloj alla glada! Då har snart denna första arbetsvecka gått till ända. Eftersom eleverna börjar först på måndag så har det varit mer plock och fix och ringa några samtal samt träffa alla trevliga pedagoger. 


Denna helg går i vilans tecken. Har haft huvudvärk hela veckan men det kan bero på att man har totalvilat på sin ledighet och tjolavips så måste man sätta igång hjärnan igen. haha

Jag går runt här hemma och är så nöjd med möblerna. Känns rofyllt och en fröjd för mina ögon. Nu är det kanske hög tid att ringa golvläggaren. Jag ringde han första gången 2 februari och vi är snart inne i september.. hmm.. Sen ska jag kika på en ny spis. Min är från typ andra världskriget så det är hög tid för byte. Som tur är har vi fortfarande reparationsfond i denna förening så det kommer inte kosta mig något att byta spis. Tjohoo!

Önskar er en solig och skön helg!♥️



Soffhäng och njuter av solens starka strålar reflekteras in i mitt hem ... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...