23 augusti 2015

Inredningsfärgen 2015


Hörde nyss på tv4s nyhetsmorgon att blått fortsätter att vara trendfärgen i höst i inredningens värld. Tur att man är så hipp då, naglarna matchar inredningen på jobbet.. hehe

Solen skiner, men kallt i skuggan. Ska måla en piedestal idag. Japp, jag ska måla en möbel, jag som är så emot att man målar över inredning och möbler. Men då menar jag kvalitets möbler. Det är ajabaja att måla över..

Dotter ska hem till mormor och måla altanen och förhoppningsvis få lite sol på sig.

Önskar Er en fin söndag!



Instagram

1 kommentar:

  1. Ja dom pratade om blått på Tv:n i morse också....blått är inte min färg egentligen,men jag har faktiskt köpt en blå kudde och en blå stor ljuslykta på rea på Jysk i lite dovare nyans...det är snyggt däremot !!...så det kommer nog att bli grått med dova mörka blå nyanser i mitt nya vardagsrum till hösten....men det tar vi senare...nu resan till Turkiet på onsdag först ;))......ska bli härligt....skönt med ljumma kvällar (26 grader på kvällen)...34 grader på dagen...puh!
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...