31 augusti 2015

Tänkvärda ord florerar ...



Kolla in min fina new dawn ros! Blommar som attans fortfarande!



Är det verkligen så? ... 
















Håller helt med ovanstående text..


Den här var bra.
 Kände mig lite låg härom dagen och beställde en fin Edblads ring för enkom 100 pix på deras sida. Tjohoo vad jag mådde bra efter den beställningen! haha


Så nu kan jag gå och glänsa med den fina ringen hela dagarna.. 

Uttråkad, rastlös, och ännu mer rastlös och uttråkad. Sån dag har jag idag. Riktigt tråkig måndag. Sen får man ett roligt samtal och tjolavips så känns det bra igen. 

Tur att man har vänner som gör en glad. Det behövs inte mycket, men det gör ofantligt mycket. Ett samtal, några goa skratt och vips så mår man gott igen. Härligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...