26 augusti 2015

Avskalat arbetsrum



"Min skrubb" har fått nymålade väggar och ljudisolering. Här sitter jag med de elever som har svårt att fokusera på dina studier i ett klassrum fullt av elever. Det är rätt avskalat men det behövs för att inte skapa oro eller distraktion. 


Här är skolans café. Rätt avskalat också men oftast är det fullt med studerande så de skapar färger i sin tur. 


Igår när jag gick till jobbet låg det en stor råtta på vägen, mitt i ett fint bostadsområde. Undra om det var en tamråtta eller en vilding..


Även om det är grönt och frodigt ute så får man allt en höstkänsla när björkarna börjar ge vika. Den här bilden togs när jag gick till sjukgymnastiken idag. Nästa vecka ska en strömbehandling påbörjas. Bara för att minska på smärtorna i ryggen. 
Nu är det natti natti. Har feber 38,4 så här blir det bamyl och sömn. Ny arbetsdag nalkas i morgon.. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...