4 augusti 2015

Auktion Effecta i Västerås



Hej o hallå!

Helgen har varit fullspäckad och intensiv. Vi har varit på allt från autkion till möbel- och växtshopping. I juni lade jag ett bud på detta bord som syns på bilden. Igår var det auktion. Jag hade glömt bort bordet och igår eftermiddag så fick jag mejl att jag hade vunnit! 500 kr för denna gustavianska bord. Huuuur fin som helst i mina ögon. Lycka! Nästa problem är att få hem den.. har bara den här veckan på mig ... 

Nu är det dusch och fix, måste ringa några samtal och röja lite här hemma. 

Önskar Er en fin dag och hoppas att alla får en solig och fin dag idag! Kram

2 kommentarer:

  1. Det var ett fint bord ;))...........förstår att du är nöjd. Solen skiner idag och vi ska ut och äta med några vänner ikväll...så se om vi kan sitta ute....det blåser kyligt från havet...men vi skall ju in till stan...där är det kanske varmare ;)
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Halloj halloj! det var väl ett riktigt fynd!! 500 kr..ja ibland skall man ha tur :) njuter av denna ljumma sommarkväll (har sovmorgon i morgon ) så struttar runt mellan dator o fix och ett glas öl..ha det gott kram kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...