1 juli 2015

Vackra blommiga tapeter


Vill ha nya tapeter..

Halloj!

Nu sitter man här igen. Usch för fritid. Hade gärna jobbat i stället för att vara långledig. Känner mig så onyttig. Fick en stor lust härom dagen för att tapetsera om i sovrummen. Jag satt i timmar och googlade runt och fann så mycket fint. Det är så lätt att tapetsera idag och på en dag så kan man få ett "nytt" rum. Men sen kom jag på efter timtals googlande att jag har ju för fanken strukturtapeter. Suck. Såna där knöliga buckliga med massor med mönster. Riva ner det strukturen som är övermålad är ingen höjdare och man kan spackla över eller tapetsera med cover up tapet som gör att väggarna blir släta igen. Men det blir lite överkurs och även dyrt. Plus att jag är långt ifrån frisk i ryggen.. Så jag får drömma vidare.. 

Har även hunnit med en tripp till Hedemora nu på eftermiddagen. Min kära vän ringde o frågade om jag var sysslolös, sen drog vi. Så härligt med vänner som drar iväg en på spontantripp o bjuder på go fika och massa prat. Precis vad jag behövde idag.. 


Welcome to Insta:
Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...