9 juli 2015

Shabby Chic lampa ❤



Porslinsrosor ... 

Bilderna är tagna från InWhite4you´s vackra hemsida

Då har jag chansat och beställt en shabby lampa från en jättefin inredningsbutik på nätet. Halva priset gjorde inte saken sämre direkt när jag såg denna vackra ljuskrona. Jag har letat efter sovrumslampa i ca 2 år så äntligen en som passar i mitt vita sovrum. Vacker, diskret och superdupertjejig hihi Jag hade en i mässing förra året, taklampa alltså, men den var så prålig att den åkte ner efter en månad.. Jag har inte så mycket shabby som andra har. Tycker att det är rätt livlöst med bara vitt i sitt hem. Men basen är vit, då kan jag piffa med kuddar, plädar mm i andra färgskalor. Lätt att byta ut också..

Idag ska jag ääääntligen fixa naglarna som har växt som ogräs. Längtar!

Ha en fin torsdag!



http://inwhite4you.se/




Mitt instagram:
Instagram

1 kommentar:

  1. Wow! vilken snygg lampa :) hoppas allt är bra i Vinterland!! ja 12 grader i Juli hm.....kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...