8 juli 2015

Pantertanter



Regnet bara öser ner idag.. så jag tog en stor balja kaffe och satt mig framför tvn nu på morgonen.
Knäppte över till SVT1 och såg denna dokumentär. Hur jäkla bra som helst. Damer som var över70 plus och levde loppan. De sa många kloka ord och ett av dem var att man måste vara nyfiken och älska livet, annars blir man gammal.. Värt att se!


Nu ska jag plocka lite tvätt i badrummet sen ta en dusch och efter det ska jag beställa hem böcker från Adlibris och Bokus ..


Önskar er en fin dag trots regn!





1 kommentar:

  1. Men du, jag såg också den dokumentären...och det är några program till också....dom måste man ju också se. Jag gillar människor som sticker ut....och helst gamla sådana....jag vägrar att bli gammal så jag blir väl också en sådan krut kärring, haha....
    När åker ni till Kreta ?.....vi åker till Side 26 aug. ;))
    Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...