12 juli 2015

New Dawn Rosor



Nu har dotter åkt hem, har varit så skönt att ha henne här. Vi har slappat, ätit och tagit promenader. 

Jag har nog suttit på ballisen halva helgen och bara njutit av mina ...


... stirrat mig hänförd på mina vackra rosor...


Har även skådat lite fåglar och andra fän. 

Det har regnat nu en stund, så trist, men det fick mig att knäppa på datorn och läsa fina bloggar. Finaste dotter har åkt hem precis så nu ska jag bara sitta i soffan..


Önskar Er en fin start på kommande veckan!

KRaMaR 



Instagram

3 kommentarer:

  1. vackert med rosor....jag har New Down hemma på tomten i stan...men herregud vad sena dom är i år.....såg bara några knoppar idag när vi var hem en sväng....och klematisen är supersen den också....allt beror på det jäkla väder vi haft/har...supertrist!...är så glad att vi har Turkiet resan att se framemot ;))......hur länge stannar ni i Grekland ?...vi är "bara" borta i en vecka ;)).
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Finnes det noe triveligere? Besøk av datteren, sitte på terrassen og beundre rosene :)
    Datteren ringte nettopp og hadde kommet vel fram, og her sitter jeg og titter på rosene...

    SvaraRadera
  3. Ja, det verkar som om rosor riktigt trivs denna sommar.
    Har tyvärr inte en enda rosenbuske i trädgården.............

    Åh, då saknar du dottern nu ikväll?

    En fin sommarvecka till dig,
    kram Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...