13 juli 2015

Mio möbler - Hampton soffa



Kolla in soffan! Vilken skit-kvalitet!
Jag fick hem den i mars, satt aldrig i den då jag bara jobbade och pluggade. Åkte in i april för operation av gallblåsa, fick diskbråck och låg i sängen typ till sista veckan i maj, satt aldrig i soffan.. Man kan säga att jag har använt soffan ca 2-3 tim per kväll sedan v.25 och det är v.28 nu? och den ser ut så här? plus att jag har två tjocka plädar över dynorna också.. dubbelvikta. Det är inte tyget som har rynkat utan det är dynan inuti. Bara skit. Polacksoffa. 
Till o med Ikeas soffor håller bättre...

Detta förklarar varför jag har sett tonvis med såna här soffor på blocket tidigare i våras.. 




Instagram:

Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...