16 juli 2015

Little Venice i London..



Hallå i slott och koja!
Det märks att det är semestertider. Det är lugnt på både bloggar och instagram.
Jag har googlat lite om vad man kan göra i London. Finns en uppsjö med information och tipssidor. 


Nu när man har varit där några gånger så skulle det vara kul att åka ut lite utanför själva centrum. Sen skulle jag vilja vara där en hel vecka under sommaren. Skulle vara en dröm. Att strosa runt från Regents park till Camden och vidare till Victoria park. Ta en båt och puttra längst kanalerna skulle vara jättemysigt. Nu sitter jag bara här och drömmer, ska ta mig i kragen och brygga mig lite kaffe och hoppa in i duschen. Ska bli regn och åska idag igen. Så konstigt väder. Vi har haft fina dagar men i de fina dagarna har det kommit regnskurar och i går hade vi åska som slog ut strömmen flertalet gånger. Tur att man inte var i hissen när det hände.

Önskar er en fin torsdag!


Ps. Det tråkiga med Instagram är att man har flertalet "skräp konton" som följare och lägger man inte ut vackra bilder så får man inga "likes". Så då kan man inte vara personlig o berätta saker och visa vad man gör för det är inte intressant. Bara vackra bilder är av intresse. Skittrist... 



Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...