22 juni 2015

Vädret sommaren 2015


Japp, så här ser det ut i min kyl. Alkohol och bostongurka från förra året någon gång annars så gott som tomt. Frysen lika så. Jag skulle kunna stänga av vitvarorna..

Vart är sommarvädret? Längtar efter sol och värme. 
Sitter och kikar på charterresor, skönt att få drömma sig bort lite grand. Tyvärr har ryggen börjat jäklas igen. Jag kan inte gå rakt utan är helt krum som en 99 åring med värsta puckelrygg. 

Nu ska jag inte gnälla. Ryggen har väl blivit påfrestad av resan vi gjorde. Sjukgymnasten sa att jag inte får överanstränga mig med varken bilsittningar eller vara stående/gående hela dagar.. så jag får skylla mig själv. 

Nu ska jag pyssla om mina rosor som har börjat knoppas. Så spännande!

I morgon är det "noppaskäggetovanförögonen" dax. Lucky me!

Ina



Mitt Insta:

Instagram

1 kommentar:

  1. Hej Ina! nästan lika tomt i kylen här :)) första semesterdagen ids inte åka o handla :( får bli i morgon..såg i föregående att ni varit i närheten av mig (Gränna) ca 4 mil från Jönköping...Vadstena är oxå mysigt <3 gillar sverige på sommaren om vädret är nåt så när förstås.Ha det gott kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...