12 juni 2015

That moment...


You know that moment .. När du kommer på att albino-brynen inte är plockade och färgade! Yes that moment!
I morgon tar min fina systerson studenten och jag vet att ingen på studentkalaset kommer att tänka på att "Astons moster ser färglös ut i nyllet" men ändå.. Jag kommer väl gå runt som en hispa och nämna det typ 100 gånger i timmen. [Lite överdrivet dock] Oplockade bryn är så ofräscht så jag funderar starkt på att ta fram gräsklipparen eller motorsågen för att röja... 
Idag har det varit kanonväder, sol och värme. Hoppas att vädret håller sig i morgon. 
Nu är det full fart med tvättstuga och ska väl hitta på nåt att äta också..

Önskar er en fin helg! Pöss!

Ps. Lite färg har jag dock! :-)
 

3 kommentarer:

  1. Ho-ho! Det går nok bra...
    (Kan ikke huske sist jeg nappet øynebrynene)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Herrejisses vilket vackert hår du har :)

    H det gott.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är för rolig :))) ha en fin vecka med eller utan brynstyling....

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...