24 juni 2015

Rieker skor med bling!



Torr, blå och blek. Nu får solen allt komma! Jag är redo!

Igår efter brynplockningen så gick jag till skoaffären, tjolavips så blev jag typ döö kär i ett par skor. Om kan kan bli kär i materiella saker? Japp, det kan man, tro mig. hihi
Mindre smart att handla skor för en stor peng när det är några dagar kvar innan sk lönen kommer. Men jag tänkte så här att jag får sitta och titta på skorna och "äta med ögonen" när det börjar kurra i magen. Tror att det är ett bra sätt att hålla igen också. Kommer säkert att gå ner flera kilo på dem här dygnen.. 


Men magen vann och som tur var hade jag matlådor i frysen så det var bara att värma på. Idag blir det en delikat rätt, köttfärssås med spagetti, lyxar till det med fetaost, paprika och lök. 
Nu ska jag njuta och äta med andakt så bon apetit! 




Instagram:

Instagram

2 kommentarer:

  1. Läckra skor !!....synd att inte jag kan ha låga skor...känner mej så liten då, hehe...jag går nästan bara i "klackeskor", hihi...idag har jag varit hos frissan , och nu väntar jag på guben, så vi kan åka till torpet igen. Och så väntar jag på solen och värmen.......vi åker dock till Side i aug....då är vi iaf garanterad sol och värme !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Så snygga!! man måste ha lite bling i bland :))) men vart är sommaren?! är den hos dig Ina? ja här är det kallt har massor av tända ljus o gasolvärme på i kväll brr...Kram kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...