30 juni 2015

Iittala Outlet i Skultuna☆




Idag var jag iväg till Skultuna med min vän. Vi fikade gott och gick runt i fabriksbutikerna. Finns så mycket fint. Även man inte har behov av att shoppa så är det trevligt att gå runt och känna och klämma på allt. De har även börjat sälja mitt favoritmärke - Oscar och Clothilde. Tyvärr hade de bara tagit in dyra saker så man kunde bara titta.. 


Då mitt tv-rumsbord är typ 60 år gammalt så är inte ytskiktet den bästa fast jag bonar den. Så jag köpte mig glasunderlägg från Iittala. Det är väl mest för de varma dryckernas skull, blir lätt värmefläckar av kaffemuggarna.. 


Nu har trevliga taxfree katalogen kommit så nu ska jag bläddra och drömma ett tag.. 

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...