16 juni 2015

Hemlig tripp till ...


Hallå Hallonbåtar!
Hoppas ni har det bra och njuter av det varma härliga vädret. (ironi) Jag har påbörjat mitt sommarlov men jag jublar inte. Solen lyser med sin frånvaro och värmen lika så. Idag har jag planterat om några av mina mårbacka som inte mådde så bra och sen har jag jäst i soffan. Igår kväll var jag hem till syster en sväng och vi funderade på vad vi ska göra över midsommar. We hate midsummer. Grilla och umgås, bla bla det gör man var och varannan helg så vi bestämde oss att fixa en hemlig tripp! Nja inte hemlig för oss själva utan för våra kids som ska med. hehe Vi vet inte om de kommer att gilla trippen men de får allt gilla läget när vi väl kommer fram. mooohaaaa (Ni kommer förstå om ett par dagar varför jag skrattat gott redan nu) Så ikväll ska jag slänga i ett par maskiner tvätt sen rota fram en resväska av något slag. På torsdag eller fredag - midsommarafton får ni se vart vi är.

Sköt om Er godingar!


Kramar Ina



Ps. Mina bryn är fortfarande värre än en sjökaptens skägg.. 




instagram:
gamlaposthuset
Instagram

5 kommentarer:

  1. Spännande värre!!!...här blir det nog en lugn midsommar efter student festligheterna tror jag !!
    Kanske firar vi med ett annat par...
    Ha en fin dag!
    Kramis bbia

    SvaraRadera
  2. Kan ju bara bli superkul!
    Här blir det firande med bybor och grillning förstås.
    Fin midsommar till dig
    Anette

    SvaraRadera
  3. Vill bara kika in och önska dig en härlig fortsättning på midsommarhelgen :)
    Stor varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Men så nyfiken jag blev nu :) Spännande med hemlig tripp. Ska visst blir en fin midsommar i år, kanske man slipper springa in och ut med sill tallriken *haha* Ha en fin dag :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...