26 juni 2015

Gerani Beach ♥




Åh, nu är det bara drygt en månad kvar innan det bär iväg till älskade Kreta.
Ska bara sola och bada. Glo rätt ut i havet och bara vara. Långpromenaderna vid stranden är ett måste och leta efter "fina stenar"... 

Många är oroliga ang Greklands ekonomi. Men vi turister behöver inte känna någon oro för vi får ständig information från charterbolagen och det går att läsa aktuell information från denna sida:


Det sägs att solen kommer nästa vecka och värmen lika så, den som väntar får se. Hoppas på lite värme nu för det har inte varit en rolig vår eller försommar här inte.. 
Ska sommaren se ut så här så blir det nog fullbokat hos terapeuterna i höst.. 

Denna helg kommer att vara händelselös.Ska försöka ta mig i kragen och städa lite. Men först måste jag få bort monstret som inne på min inglasade balkong. Vet bara inte hur, för att jag kommer att gallskrika och grannarna kommer att tro att jag blir mördad, minst.

Monstret är en sån där harkrank... 


Crane Fly

Vaaksianen 

Harkrank

Monster...







Önskar Er alla en fin helg!


Instagram:
Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...