29 juni 2015

Blommiga tavlor och blått sken ... ☆


Tänkte ha blå mönstrade tapeter här inne men det går ju inte.. 

Ja ni, när jag väl ska ta kort så blir det bara tok. Snett och vint blir det också. Här vill jag bara visa vilket konstigt sken jag har i lyan. Den är liksom blå. Strålblå. Idag är det mulet ute och det spelar liksom ingen roll om det är sol eller ej, det blir blått sken inne. Jag gillar det inte. Jag älskar blått och hade gärna inrett med den färgen men det går inte. Det blir neon-igt. Kallt sken som om man ska "gå igenom tunneln till pärleporten" typ. Jag har det här skenet i bägge sovrummen och även i tv-rummet som går i grönt. I matrummet/köket är inrett med röda toner och där blir det inte så här.. konstigt det där med ljuset och dess inverkan. 
Varje dag tror jag att Star Trek ska landa här hemma!



De två nedersta tavlorna inhandlades på Gekås, och handväskan också. Hmm undrar om jag gillar blom-mönster? Här blandas det hej-vilt men så länge det går i samma färgtoner så går det nog bra. Ja här ser ni skenet kika in i hallen också, man kan ju tro att Mr Spock kommer in.. men men, alla är välkomna här hos mig så.. haha


Var hälsad!


Önskar er en fin start på veckan!


Kramar - Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...