23 juni 2015

Äntligen har albino-ina fått färg...



Hej på er alla glada solstrålar!
Jag förstår att ni har varit ivriga och har kikat in här otaliga gånger för att se om jag har fått konturer i ansiktet. Japp, äntligen har jag fått det! Total lycka! Låter lite löjligt kanske men är man så här ljus så ser man rätt konturlös ut. Jag brukar även färga ögonfransarna men sommartid är allergitid och då gnuggas ögonen hela tiden så färga fransarna som ryker iväg varje dag är rätt meningslöst.. Som ni ser är mina fransar - obefintliga, syns inte för de är så ljusa. Ja ni, man föddes inte med många pigment inte..


Jag måste köpa nya gardiner. Står inte ut med mönstrade och nu har de hängt här i ca 2 månader och det är inte långt ifrån att jag sliter ner dem varje gång jag går in i sovrummet. De är fina men inte här hos mig. 

Jag är typ luspank, har varit sjukskriven ca 2 månader och har gått tillbaka till jobbet men har turen att ha sommarlov. Men att få sjukersättning tog sin tid (Försäkringskassan har 30 dagar på sig att ta hand om mitt ärende) och lönen är inte mycket att hurra för när det ena och det andra ska dras av. Men förhoppningsvis klarar jag mig bra då enda hobbyn jag har är typ naglarna. hihi och jag ska inte dit förrän om ca 2 veckor. Jag kollade kontot idag efter "brynbesöket" och såg att jag hade råd precis till... Japp, det får ni se i morgon. Så nu får jag leva på knäckebröd och pasta till min feta stora lön kommer på fredag. HaHa 

Nu skiner solen så jag ska njuta en stund ute.. 

Sköt om er! 

Ina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...