29 maj 2015

Våryra och sjukgymnastik



Hallå hallongodisar!
Hoppas att ni har det bra. Jag sitter i skrivandes stund på ballen och fikar. Här i byn är det våryremarknad och snart kommer man att se raggarbilarna brumma förbi.. 


Jag äntligen planterat ner en klätterros som köptes för längesen. Den får bo ihop med mina lavendel. Det doftar ljuvligt nu här i solen. Har även varit till sjukgymnasten idag. Såg inte så lovande ut då jag har kvar domningar och känselbortfall.  


Denna parkbild tog jag i morse när de började sätta upp marknadsstånden. Så mysigt. Ännu mysigare hade det varit om man hade vimplar och allting matchade. Som typ det ser ut i engelska serier som exempel Morden i Midsomer. Men man kan inte få allt. ;-)

Önskar Er en fin helg!


2 kommentarer:

  1. Hej Ina..du ser but att ha sol hos dig :)) här är det blåsigt och regnit omvartannat...så fint med lavendel och rosor <3 Trevlig helg kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Tråkigt det där med känselbortfall....men jag önskar dej en trevlig helg i alla fall ;))
    Må så gott!!
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...