11 maj 2015

Sjukgymnastik



Ja ni min bloggvänner. Livet går inte alltid på räls. Undrar om livet är utstakat åt en och man alltid "får gilla läget"? Eller kan man styra sitt eget öde?  Ja färgen kunde jag välja ut men den blev inte rätt på väggen ändå. Jag visade på Mio möbler vad jag ville ha men 8 veckor senare kommer nåt annat.. 

Lika så vill jag givetvis läka och bli frisk. På torsdag har det gått en månad sedan gallblåsan opererades bort. Ena såret har inte läkt så bra. Jag är fortfarande bortdomnad i benet o foten. Ödet eller nåt jag har styrt själv? 
Något jag kan göra nåt åt när nerverna spelar ett spratt vid ryggkotorna? 
Blir så trött när folk säger att man man styr sitt liv och att det inte finns nåt som kallas för ödet. 
Så då tycker de att jag har valt detta.. Hmm.. 
Konstig filosofi.. 


1 kommentar:

  1. Hej Ina! så trist för dig med både det ena och det andra ;( folk har alltid sin teori om saker o ting ocg en del vet ju bäst!! att tro på ödet vet i katten?! hoppas att det går på rätt håll om än sakta <3 kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...