25 maj 2015

Plantmarknad i Lindesberg



Då har jag äntligen efter två år plockat fram min fina parasoll nu när jag äntligen har en fin parasollfot. 


Naglarna fick sig en omgång i Lördags med petrolfärg och glitter. Kul att pigga upp sig med lite bling. 
Nu till helgen är det våryra men den perioden i livet är förbi. Småbarn, rangliga karuseller och strump-stånd. Så jag och min vän GB drar till Lindesberg för loppisar och plantmarknad i stället. Ska bli himla sköj!

Kram och ha en fin start på veckan!



1 kommentar:

  1. Jaa du, loppisar ja....tror jag struntar i loppisar i sommar (om jag klarar det, hihi)...har ju min egen som du
    vet...nu ska jag iaf få sätta upp ett blad på butik Herbanist, som jag har visat på mina senaste inlägg....folk som går dit är ju intresserad av både blommor och saker....så det finns kanske en liten förhoppning om att det kanske kommer någon kund till mej med...vem vet ;))....snygga naglar...
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...