10 maj 2015

Antikvit färg?



Allt går galet som vanligt i mitt liv.. 


Färgen jag köpte till väggarna tycker jag inte ser antikvit ut.. Grönt blev det! Jag vill inte ha gröna väggar ...
Soffan naturvit? Njae.. Mer åt grått 

Fyndar tre grön-gråa mattor för 90kr i Långshyttan. Kommer hem till min lya och ser i skenet här hemma att de är mer i blått, jag blir snart galen!
Den här lägenheten spökar i missvisande färgsättningar! För är jag i andra hem, lokaler eller ute mm så är färgen som den bör. Meeeen inte här hemma.. 
Får väl börja ha allt tråkigt vitt men undrar vad den vita färgen får för nyans i lyan då... 


1 kommentar:

  1. Nämen vad mysko!
    Jobbigt när du ska handla möbler, mattor och liknande till hemmet, så svårt.
    Men det är inte lätt med färger, så många gånger man kommit hem och det blivit helt galet.

    Mår du bättre nu?

    Kramar Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...