18 april 2015

Inte bara snipp-snappa bort..

Ju mer man vet desto vidrigare är det med operationer. Tänk att buken lyfts med luft som en ballong och det blir ett sjujäfla tryck på skinnet. Usch



Här ligger jag. Bara glor. 
Gick upp för att ta piller o frukost. Kunde sitta Max två min innan hela skinkan började studsa av protest. Ischiasnerven blev förbaskad så det var bara att stå o käka. 
Inatt låg jag vaken ett par timmar. Varför? Jo först vaknade jag av nattpatrullen parkerar under mitt sovrumsfönster o smäller i bildörren. Sen vaknade jag av detta -->

Känns idag som att jag håller på att träna eller typ har kärlkramp i bröst o axlar. Men det går över.. 
Ha en bra lördag!
Ni vet vart jag håller hus idag :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...