17 april 2015

Ingen ork


Efter några dygns fasta fick jag saftsoppa efter op..


Den mentala kraften är som urblåst. 
Orkar ingenting. Efter åtaliga besök hos läkaren fick jag komma in akut till kirurgakuten i Västerås i måndags. Igår torsdag fick jag äntligen gallblåsan bortopererad. Två timmar innan op fick jag akut diskbråck som gick illa. Ramlade och krampade vid kirurgen och har nu känselbortfall i vänster ben och går med stavar när jag måste till toa mm så läskigt att inte känna vart man sätter foten o benet. Ischiasnerven har slagit i full kraft och jag går på starka piller för att orka med all värk etc. Är sönderstressad över alla läxor som ligger o väntar. De ska vara klara på söndag och jag har inte ens börjat skriva. Men hälsan går först, fast allt trycker på.. 
Nu går jag in i mig själv för att orka och hinna med några måsten.. Vi hörs snart!

Blodförtunnande i sju dar.. 


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...