24 april 2015

Diskbråck i flera kotor


Ska kika på resor i helgen ... längtar till Kreta ... 

Hemkommen från sjukgymnasten nyss.
Har känselbortfall i benet, vänster ben och alla mina nerver är påverkade då jag inte känner så mycket där just nu. Flera diskar som är trasiga. diskbråck alltså. De luxe.
Aktiv vila. Gå runt huset och vifta på tårna flera gånger per dag.

Men även jag hänger läpp så finns det glädjestunder också. -Som vad då, tänker ni då. -Nja jag vet inte än, men så fort de kommer så hojtar jag till. hihi

Trevlig helg!


Man blir lite klantig när man tappar balansen stup i ett! :-)




Instagram

2 kommentarer:

  1. Men fy vad tråkigt !!!...hoppas du snart kryar på dej och kan göra en resa till Kreta ;)))
    Ha en fin helg!
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  2. Hej Ina! usch så jobbigt du har det ;(( både mage och rygg fy tusan..här rullar det på helgerna går för fort bara..mest jobb bara o lite ledighet...denna årstid kan man vara ledig mycke..;) krya på dig <3kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...