27 mars 2015

Vilohelg



Idag har jag känt mig ganska pigg, har fått lite gjort och har tvättstuga nu. För ca en timme sedan förvärrades mina smärtor i högre nedre delen av lungan. Har haft känningar i flera månader men nu känns det mer, och lite oroväckande. 


Har haft 37,7-38,0 i ca en månad så kroppen indikerar något. Sjukdomskänsla typ. Så här blir det vila till måndag så jag kan ringa doktorn. Vill vara pigg och frisk till påsken då dotra fyller hela 20 år. 


Ps. jag ska bara åka iväg i morgon på loppisrunda i södra dalarna men sen så ska jag vila..


Önskar er en skön helg! 

Ina 

1 kommentar:

  1. Det låter inte roligt att ha ont i lungan ...hoppas du snart blir bra ;)
    Min dotter fyller 20 i juni ;)....
    Kram och trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...