24 mars 2015

Stökigt så fort man börjar röja



Efter gårdagens funderingar på vart jag ska ställa den gamla byrån så började jag röja. Tre lådor fulla med "viktiga saker". Tänk vad man spar på prylar. De har legat där sedan jag flyttade hit, alltså två år sedan och har aldrig använt dem. Nu åker mycket till tippen och det känns befriande.


Gamla lampskärmar, gardinstänger, kartonger och småprylar som bara skräpar. 
Hallen blir full med skräp och jag är inte klar än. Men först måste jag till jobbet och göra min plikt sen kan jag fortsätta. 

Telefonen har strulat i över fyra dygn. Att göra uppdateringar och ha dåligt nätverk har inte gjort det bättre. Igår fick jag samtal från en förälder och hon hörde knappt mig. Inte bra. Ibland var det bättre förr då man hade fast telefoni... 

Ha en skön tisdag! Kramar ~ Ina

1 kommentar:

  1. Jaa du, visst samlar man på sej mycket gammalt skräp...om du visste vad jag har grejer nu som jag vill bli av med
    nu när rummet är klart....men som tur är har jag ju min loppis, hihi....och på söndag ska jag stå och sälja
    i loppis i Parken...håll tummarna!
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...