31 mars 2015

Matrummet



Jahapp, här sitter jag. I kökssoffan och skriver lite på bloggen.
Vi har haft en solig dag idag men nu kommer regnet precis i skrivandets stund.
Det gick bra hos doktorn. Inflammation på revben, inte i, galla och ev i levern. Får svar på alla blodprov på torsdag eftermiddag. Doktorn skulle ringa mig när hon slutar för att höra hur jag mår. Det blir ultraljud, remiss, tar tid, då vi inte har lasarett nå mer här i byn.. och sen ev en operation. Skönt att få svar på att det är nåt som är fel. Tycker inte om att gå till doktor då man får känslan av att de tycker att man är klen. Fick svar att jag inte har diabetes, inte har nå baciller i blodet och har lite feber. Höjs febern så måste jag in på en gång.. Får hålla tummarna att påsken blir lugn.

Då jag är missnöjd med de nymålade väggarna i samkvämsrummet så kommer jag nog måla om igen. Grönt är skönt men inte på mina väggar. Det var de slantarna.. Golvläggaren bör jag ringa snart för nu är det tyst. Vi har inte talats vid på över en månad. Tiden bara rusar iväg. Måste även planera inköp av golv, men nu ska jag fokusera på tenta och vila. Nya tag nästa vecka då jag har intensivvecka på högskolan igen. 

Sköt om Er och ta det lugnt med påskägg - den skadar gallan hehe

Kram ~ Ina


1 kommentar:

  1. Antar att det tar ett tag innan man vänjer sig vid instagram.
    Försöker vara aktiv där ibland, men känns inte som om nån ser inläggen.................
    Kul att följa dig både här och på insta................

    Inflammation i ett revben har jag också haft, värkte som sjutton, trodde jag fått ont i hjärtat.
    Tog ett tag innan det försvann.

    Önskar dig en Glad påsk om vi inte hörs innan,
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...