20 februari 2015

Gran canarias flygplats



Jo då, detta såg man från planet. Gran canarias flygplats och landningsbana. Helt förskräckt var man i planet och fattade inte hur vi skulle kunna ta oss ner där på ett snyggt sätt.. Piloten var ju också tvungen att vända på hela planet så att vi kunde komma från rätt håll ner dit...


Ner kom vi med hjärtat i halsgropen. (enkom jag) Fruktansvärt rädd men samtidigt en fascination över det hela. Bisarr känsla. Tror att jag skulle ha blivit flygkapten..haha


Spelar ingen roll hur många gånger jag flyger per år så är jag lika harig. Skräckslagen. Men rädslan får inte ta över, för då kommer jag ingen vart... 

Då det är hela tre månader sedan jag var iväg så är det nog dags snart igen. 
Hoppas jag.. 

Trevlig helg!

Kramar ~ Ina




Instagram

3 kommentarer:

  1. Har aldrig varit på Gran canaria...få se om vi kommer dit någon gång....läskiga bilder !!!....jag är lite flygrädd ibland när det börjar låta en massa konstiga ljud och när luftgroparna kommer...usch!...få se om det blir någon resa för oss till sensommaren det kan tänkas, men inte till Gran canaria...
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  2. Det er jo bra at du skyver skrekken til side, slik at du kommer dit du vil! Har du prøvd flyplassen på Madeira, Funchal? Innflyvningen der er ganske utfordrende...

    SvaraRadera
  3. Ja, det är tur att det är så skickliga människor vid spakarna...
    Dags att planera nästa tur nu då?
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...