7 februari 2015

Glassbomb och högerklicka på mac



Vill visa Er vad en elev har gjort från scratch på Storkök, en glassbomb.
Jättegod, frukt-sorbé med vaniljglass över. Mums!

Lördag, dotra hemma, vi ska ut och käka något gott sen ska hon iväg på trevligheter medan jag får plugga skollagar och ha tvättstuga. Ska köpa hem något mumsigt till kvällen, skyller på att jag ska kolla på mello fast jag inte gör det... haha

Sitter nu med en ny dator, en mac och jag måste lära mig hur man använder sig av den. Det går exempelvis inte att högerklicka på pekplattan. Man är verkligen ett vanedjur, man klickar och klickar och liksom glömmer bort att mac har ett annat upplägg på sina datorer.. 
Men nu har jag lärt mig och det var hur lätt som helst, till jag glömmer igen.



Önskar Er en skön helg!

Ina


3 kommentarer:

  1. Mums för den där bomben :)) ha det så trevligt med dotera..här har vi varit o klämt i oss en hamburgare,Trevlig helg Ina <3 Kram Jessicaa

    SvaraRadera
  2. Visst är vi vanemänniskor. Gillar min Mac.
    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
  3. Mums va gott...nu blev jag sugen på något "slisk", hihi.
    Ha en fin söndag!
    kramis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...