1 januari 2015

Welcome 2015


iittala - kastehelmi

Då välkomnar jag det nya året med glädje!
Ska bli riktigt intressant och se vad den har att bjuda på.
Jag har inte gett några nyårslöften och inte tänkt att boka några resor så vi får se vad som händer. Spännande! 




Har aldrig varit i centrum på nyårsnatten. Mycket folk! Kul! Och mycket smällare, så pass mycket att det blev dimma i hela parken! Bra att veta till nästa år. Bara att kliva ut och hamna mitt bland raketerna. 

Önskar Er alla en toppenfin 2015! Kram 

3 kommentarer:

  1. Önskar dig o dotera ett riktigt fint 2015 ✻ღϠ₡ღ✻ kram Jessica

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på det nya året önskar jag dej;)......jaa fyrverkerier såg vi mycket av också på Nyårsafton...och det i inre hamnen, kostade nog en hel del pengar !!!.....det var massor av fyrverkerier, den ena värre än den andra, så häftigt!
    Kram och trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  3. Känns som jag redan skrivit en kommentar till dej....det kan ju bli lite svårt när kommentaren ska godkännas före ;)))
    men jag skriver i så fall en igen, hihi.....visst är det spännande med ett nytt år....hoppas vi alla får må bra, det är det väsentligaste enl. mej ;)...god fortsättning...
    Kramis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...