24 januari 2015

Nu kommer längtan tillbaka ... igen...



Mor o jag på teneriffa augusti 2012

Oj Oj, nu kom den igen. Längtan till värmen.
Som ni flesta vet så gillar jag inte vintern. Spelar ingen roll att det ser såå vackert ut, jag håller med att det är vackert när man sitter inne och tittar ut, men inte kul att knata och gå i kylan...

Jag har suttit och kikat på lite resor och förhoppningsvis finner jag något inom snar framtiden för det här går inte. Jag blir deppig och sur. 

Veckan har varit intensiv. Jobb och studier - som vanligt. Skönt att veckorna går fort nu när det är så här kallt och snöigt. Annars tycker jag att livet går för fort men nu gör det inget. hehe

Idag blir det en slappardag. Bara läsa lite och typ göra ingenting. Skönt.
Nästa helg är det antikmässa i Västerås som jag vill gå på. Gillar att strosa runt och kika på vackra saker, samtidigt umgås med dotter som bor där. 

Må gott!




gamlaposthuset

Instagram



Vackra Kreta - Chania 

3 kommentarer:

  1. Kan nog hålla med dig, vintern känns lång just nu.
    Du får pigga upp dig med en tur på antikmässan då..............

    Ha en lugn och skön helg,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Javisst längtar man bort den här tiden. Januari är en så lååång och kall månad. Ha det skönt i helgen.

    SvaraRadera
  3. Åh vad härliga bilder :) nu skulle man behöva massor av sol o värme..Men man får nöja sig med bilder hi hi.Ha en fin vecka <kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...