6 januari 2015

Hampton Mio möbler


Har jag berättat att... 


Jag har beställt...

Nya möbler till mig? Inte? 
Jo, det har jag gjort serru. Hihi 
Min soffa jag har nu är det inget fel på men har tröttnat, och behöver nåt nytt att sitta på. Rea på Mio. Lycka!
Kommer om ca 6 veckor. Den som väntar på nåt gott.. 👍 

Sista lediga dagen idag. Tokpluggar nu. Har skitmycket läxor. 
Morgondagen börjar med möten och eleverna kommer på torsdag. 

Ha en fin vecka! 


Ps. efter två månader så suger denna soffa. Tyget blir veckad och den ser knölig ut pga stoppningen. Köp inte denna skitsoffa... 

3 kommentarer:

  1. Den soffan är så snygg!
    Vilken färg har du beställt?

    Ha en fin kväll nu tillsammans med dina böcker,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Jättefina möbler! Skulle också kunna tänka mig sådana men tyvärr har jag ingen plats för soffa .Mio har otroligt fina möbler tycker jag och det gör ju ingenting alls om det är rea! /M

    SvaraRadera
  3. Kul med rea...skulle också vilja ha en ny soffa , men så länge vi har katter som går och vässar klorna på allt, så får vi nog vänta med det....nu har vi en skinnsoffa...hörnsoffa som jag är less på !!!...vill också tapetsera om i vardagsrummet....men i morrn blir det iaf ommöblering där, haha....
    Kramis bia

    Ps.såg du mina nyårsnaglar, hihi....

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...