17 januari 2015

Blogspot är efter...



Hej på Er alla bönor!
Här är det fredagskväll och blåsväder.
Ska strax iväg och handla lite gott till kvällen.

Det har varit en intensiv vecka, studier och föreläsningar i massor. Så skönt att använda sina hjärnceller fast man blir bra trötter i bland. 

Jag har beslutat att trappa ner med bloggandet. Det finns flera faktorer till det. Det första är ju förstås att jag har inte tiden just nu. Skolan tar slut först i slutet av maj.. Sen stör jag mig på bloggandets funktioner, ska ge ett exempel: Jag ser något roligt när jag är ute och tar upp mobilen lite snabbt och filmar en snutt. Då vill jag "slänga" in den via blogger-appen som jag har på mobilen, men det går inte. Man måste ladda ner sin film på youtube och vara medlem där, seeeen därifrån lägga upp filmsnutten här på bloggen. Så jädrans långsökt. Det ska gå snabbt idag. Har inte tiden att sitta här och lalla framför datorn och lägga upp allt osv utan jag vill att det ska vara smidigt, som tex Instagram. (den är lite trist men duger) När det blir för många processer innan slutresultat så tröttnar man. Ett annat exempel är om jag är på Mio möbler, då vill jag ta en bild, tjofs, och sen lägga ut på bloggen, tjofs, sen vill jag skriva en mening eller två bara, tjofs, och göra lite glada gubbar och hjärtan som jag har installerat på min mobil, men det går inte sörru, nä för blogger är inte utvecklad så att man kan använda sina glada gubbar på internet. suck. Steeeenåldern... 

Så därför kommer jag inte lägga ut just nu inlägg varje dag nå mer här, plus jag har inte tiden heller då jag både jobbar och studerar.

Önskar Er en skön helg!

Kramar - Ina

3 kommentarer:

  1. Visst är det trist ...tycker jag med att det inte går att lägga ut där lika snabbt...därför så blir det mer IG än blogg härmed justnu
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Det er en tid for alt - og blogging skal være positivt overskudd.
    En til to poster i uken er bra for meg - og kanskje for deg?
    Lykke til med skolen!

    SvaraRadera
  3. Jaha...så kan det gå....förstår att du inte har så mycket tid över för bloggandet....det måst ju kännas roligt när man bloggar, annars kan man ju lägga av som sagt....önskar dej lycka till med studierna ;))
    Kramisar bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...