6 december 2014

Tarmrensning


Tänk att det är snart ett år sedan vi åkte båt över till finska landet.
det här året har gått med rasande fart må jag få säga.
Allt från jobb, resor, plugg och vardagsstök.

Snart är det  jullov. Jag har inte pluggledigt bara från jobbet men inte från studierna. Kan vara skönt med sovmorgon ändå. 

Har mumsat onödigt gott idag. Pasta med ost, tacochips och julmust. Efterrätt halv påse polly. Jag skulle behöva göra en tarmrensning så att man blir hel och ren igen. haha Säkert full med tarmplack och det gynnar inte vitaminupptaget direkt. Nog om tarm, ska strax iväg och handla. Då ska jag försöka mig på bara frukt men det är svårt när man vill äta socker framför tv.n. hihi

Ha det gott - rent ut sagt och njut av helgen!

Kramar ~ Ina



Instagram

1 kommentar:

  1. Vår lila pudersnö har försvunnit nu....och jag längtar faktiskt efter ett stort lager snö nu !!....inget fånigt puder inte, hihi...ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...