18 december 2014

Storköksutbildning



Hej och hallå i stugorna!
Då närmar vi oss julen med stormsteg. Idag hade vi sista utbildningsdagen för denna termin i storkök. Vi bakade och lagade mat. Åt gott och hade en trevlig stund. Terminen har gått otroligt fort. Undrar hur vårterminen går då...


Så nu sitter jag och pustar ut en stund på rasten. Behöver inte äta mer denna dag tror jag.

Har ni fått snö? Det har vi och jag gillar det inte. Men men, det är ju trots allt Sverige och december så jag får bara gilla läget. Så därför hoppas jag att de första månaderna nästa termin går fort så våren kommer till oss. I morgon är det fredag och jag ska till tandläkaren igen. Fixa en tillfällig lagning. Mindre kul innan jul men vad gör man,  bara att gilla läget här också. (jag ogillar verkligen meningen - bara att gilla läget) Nu ska jag dricka lite kaffe med en arbetskollega innan mattelektionen.

Ha det så gott!
Kramen ~ Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...