2 december 2014

Neuropsykiatri och lite röda inslag



Det röda har smygit in hos oss. Älskar rött, det blir så varmt och ombonat och det gillar jag. I söndags fick jag en julstjärna av dotra min. Jag har sagt att jag aldrig köper dem för att jag klarar inte av skötseln. De dör på mindre än en vecka. Men hon ville att jag ska testa ännu en gång. För det var ju trots allt säkert tio år sedan jag köpte mig en sån. Så nu får vi se om den överlever.


Där går jag och pratar i telefon - min arbetskollega smygfotade mig..

På fredag ska en inlämning av ett arbete om adhd och blanddiagnoser in till läraren och jag har inte ens läst ut böckerna. Känner mig lite stressad men hoppas att jag får till det med texten. Tycker att det är jobbigast att få den bra och begriplig. Men klockan är bara sju och jag ska ta och blaska av mig lite och ta en mugg kaffe innan jobbet så ni får ha en skön tisdag så ses vi snart igen!

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...