20 december 2014

Julstök och julhandling



Åh vad det blommar här i lyan nu. Vilka dofter hyacinterna bjuder på. Har bara vita som är svagast för annars hade jag nog svimmat av doftruset här hemma. Jag är liiite känslig men det är det värt då doften är så ljuvlig. 


Vi har slagit in lite paket och ska fortsätta idag. Hade inte tänkt att köpa några paket i år men kunde inte låta bli ändå. LIte kan man väl få köpa?.. I morgon bitti hade jag tänkt att handla julmaten då man inte vill stå i köer och typ slåss om prinskorvarna och rödbetssalladen, samt att långa köer vid kassorna är också skönt att slippa. 

Nu är jag på väg ut en sväng, ska handla lördagsgotta och sen blir det härligt häng i tvättstugan denna kväll. haha Kanske inte det roligaste man kan göra en lördag men skönt att ha lite såna måsten gjorda inför långhelgen. 

Önskar Er en skön lördag! 

Ina

3 kommentarer:

  1. Så mysigt och hemtrevligt du har det. Önskar dig en skön lördag också. Jag ska heller inte ut och handla idag utan hoppas på mindre folk på måndag /M

    SvaraRadera
  2. Jaa här doftar hyacinterna också....härligt...och Amaryllisen blommar, så den blir fin till julafton ;))....och i morgon får vi snö....kan det bli bättre ;))....jag vill iaf ha en vit jul !!!
    Ha det gott...i morgon gör jag mitt sista inlägg före julafton ;))
    Kram bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...