4 december 2014

Julpiffat i lyan


instagram
Instagram

Jag skulle inte pynta i år hade jag bestämt. Kändes som att det var helt onödigt då dotran har flyttat hemifrån. Slänga fram ett par stakar sen skulle det duga.. men icke då, jag kan ju inte helt enkelt låta bli. Det ska blinka och tindra överallt och visst köptes det en tuja till  ballisen också..


Självklart ska man köpa nya kulor fast man har sjuttioelva stycken kulor i flertalet kartonger uppe på vinden. Det ska köpas och fyndas - överallt ska det bara tindras... 


Ljusen lyser så fort man kommer hem, dag som kväll, jättemysigt.
Jag som älskar röda inslag älskar denna tid. Så fint!
Sen kom jag på att även om dotra har flyttat så kommer hon ju hem över jul och nyår, och visst ska hon få känna av julefrid och all mys som hör till. Typ fredagsmys deluxe varje dag i december. Myyyyyyyyys!

InA

1 kommentar:

  1. Klart du ska pynta lite iallafall.....eller go all in! Tror din dotter kommer att gilla det!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...