26 november 2014

Novembersol och advent



Så härligt att solen kikar fram!
Nackdelen är kylan som kommer med den.
Känner mig genast piggare av solens strålar och man liksom vaknar till. Tror jag har gått i dvala nästan hela november månad. Känslan av dagarna har varit skymning/gryning och aldrig dag. Men nu får man njuta ett tag och det är jag glad över.

Har pyntat lite på jobbet, eller i min skrubb där jag sitter. Känns genast lite mysigare och mer välkomnande när jag kommer in på morgonen. 


Solen sken så starkt så att jag såg inte mitt jobbfönster rakt framför mig. Härligt. Nu ska jag skriva klart min rapport. Den ska in idag och jag känner pressen.

MÅ gott och NJUT!

Kram ~ Ina

2 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dig en fin Advent och håller med dig i förra inlägget att var och får pynta när den vill
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Hej Ina! ja solen gästspelade igår..i dag fanns det inte en tillstymmelse till sol..mysigt med all belysning som hängs upp o tas fram här o där !må så gott kramiz Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...