7 november 2014

Naglar genom tiderna...




Jag har blivit helt frälst i nagelvård. Kan bero på att jag har alltid sen barndomen haft korta och trasiga naglar som hyvlar sig. Till sommaren har jag bleka färger för att inte de ska synas alltför mycket inom vården, men sen till hösten då drar jag till med starka roliga färger. Jag väljer hejvilt för att jag använder mig bara av svarta kläder och då gör det inget vad jag har för färg på naglarna. Skönt. Bara att köra på så att säga. Till jul blir det antingen julgransgrönt eller tomteröda naglar. hihi Svåra val man har här i livet, eller hur!? 

Önskar Er alla en skön och fin helg!
Kramen ~ Ina


Instagram

3 kommentarer:

  1. Hej! så läckert... det har ju alltid varit en dröm att ha tjusiga naglar hi hi..men som sagt jobbet hindrar :( min granne har nog gått sista 10 åren o fixat sina !så jag förstår att det är svårt att sluta :)))...önskar dig en fin helg Ina <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  2. jaa, du och dina naglar, haha.....dom gröna var ju läckra ;).....inga vackra naglar här inte....för det mesta omålade eller lite franska i beige eller ljusrosa ;).....men jag har köpt lösnaglar i kopparfärg med glitter till nyår, hahaha...få se om jag kommer att använda dom...beror ju på vad vi kommer att göra då ;))....trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  3. Lekkert! Jeg har perioder med neglepynting. Har alltid hatt lange og sterke negler. Akkurat nå er tåneglene lekre....

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...