22 november 2014

Duck Egg blue ..



Kolla in denna söta kille som mötte mig vid kyrkan idag. Han trodde nog att jag hade med mig gofika men attans så glömde jag de hemma. 


Jag och dotra var till Hembygdsgården här i byn och kikade runt bland allt det vackra. Drömställe för många och även för mig. Skulle inte tacka nej till att bo i en herrgårdsflygel och i den här miljön. Vi tog även en fika i cafét och gick till handelsboden. Jag har försökt att få tag på information om huset jag bor i och hembygdsgården har kontakter som man kan ta till. 


Vi var även till den helt underbara Lövparkensträdgård. Så mycket fint det finns. Man hamnar i julstämning direkt och vill typ ha allt. Jag köpte mig en fin ljusslinga och andra småhemligheter.. 


Nu sitter jag här med fötterna på bordet och bara glor. Har haft en intensiv arbets- och pluggvecka och veckan är inte slut än. Ska skriva tre fall om utvecklinsstörning och dess tre nivåer och de ska innehålla fem olika områden. Blev ni trötta av bara att läsa detta? Då förstår ni mig hur matt jag är. hihi Men men, har börjat skriva inledning och syfte så det är baaara tre fallen kvar och en diskussion kring detta. Åh vad jag längtar att detta är över. Det är jätteintressant men jag är trötter. Nu inväntar jag dotra som är i stallet och hälsar på sin stora kärlek och vi ska sen till affären och köpa mysgotta och glo på tvn hela kvällen.

Kram på Er godingar!

1 kommentar:

  1. Vilken vy du har att titta på där du sitter ...du har det jättefint
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...