6 november 2014

Blåa naglar



Ja jag vet, jag och mina naglar. haha
Har varit och fått de målade med shellack. Så nu är de fina ett par veckor. Har bokat in två tillfällen igen innan jul, lika bra för det brukar vara svårt att få julfina naglar till julledigheten. Tiden går så fort. Snart får man ta fram stakar och lite ljusslingor. Det blir mysigt. Gillar den tiden mest och bäst för det förknippar jag inte så mycket till själva julen utan mer till vintermörker och mys. Ikväll ska jag ha webb-möte med mina kurskompisar sen blir det soffhäng.

Önskar Er en fin afton!

Kramis ~ Ina

1 kommentar:

  1. Oj! För mig är det ovant med målade naglar i färger som dina, svarta mm. Kanske skulle våga mig på en färg som matchade "kläderna för en dag".....men annars är jag nog traditionell. Blir det julrött i december?
    /M

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...