18 november 2014

Allt för Sverige



Toppenbra programserie men synd att man kan räkna ut på en gång vem som åker ut.. Det är den som får prata om sin släkt och får sin historia - som det här avsnittet var de uppe i Kiruna men visade ena amerikanarens historik nere i Ödeshög - söderöver som de var för ett par veckor sedan... 



Har suttit och kikat på femte avsnittet på Allt för Sverige på svt play. Käre värld vilken längtan man fick när jag såg de snöklädda bergen! Kände att jag bara måste upp dit till Lappland och se dess vackra miljö. Hoppas på en fin och solig sommar nästa år. 

Annars händer det inte mycket här hos mig. Bara plugg, som är jättemotigt nu. Har tappat all motivation och vet ej hur jag ska få tillbaka den. Vill bara packa en väska och dra typ... Ska göra ett stort arbete om utvecklingsstörning och dess tre nivåer och göra fallbeskrivningar. Samt att man inte får skriva hur som helst utan man ska göra det i rapportform. Bläk. 

Vart har dagen och ljuset tagit vägen? Det är typ skymning hela tiden och natten och mörkret kommer redan vid fyra på eftermiddagen. Efter jul kommer hoppet igen och soltimmarna blir längre igen. Så jag sitter och inväntar på den.. hihi

Ha det så gott!

KRAAAAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...