24 oktober 2014

Varje dag är pluggdag


Ljusstakar från Ellos 399 kr stycket

Idag har jag suttit med 6 timmars dugga. Är sååå glad över att jag hade pluggat hårt denna vecka för frågorna var jättetuffa! Efter minitentan drog jag till Ica för att hämta ut mina adventsstakar jag hade beställt. Man måste ju testa dem för att se att de är hela efter transport, eller hur!? :-) 


Om jag kan ta helg nu? Nix. Har en sju-sidig uppgift att lämna in senast söndag. Så nu vet Ni vad jag ska göra i helgen.. 

Trevlig fredag alla Goa! 

7 kommentarer:

  1. Åh vad de kommer bli fina till advent <3 ja det skall ju bli regn till helgen bra plugg väder åtminstone. må så gott Ina <Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka fina ljusstakar, var har du beställt dom ifrån? Jag måste säga att jag beundrar dig som både jobbar och pluggar, heja dig!!!

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Lekre staker!
    Lykke til (har drevet med slikt før) :-)

    SvaraRadera
  4. Det är ju bra att veta vad du gör i helgen, haha.....ikväll blir det Så mycket bättre på Tv och i morgon, ja det vet du ju redan;)....loppis i Parken...trevlig lördag!
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Lycka till med studierna /M

    SvaraRadera
  6. Lycka till!! Du är duktig som kämpar på.

    Fina ljusstakar!!

    kram lisa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...