28 oktober 2014

Kvarterskonstapel


Äntligen sågar kommunalarna ner det ruttna trädet, något som jag har stört på hela sommaren. haha Men det ser så sjabbigt ut när det inte trimmas och röjs här i stan.. 


Lika som denna bil och andra bilar som står och dräller. WHY!? ta bort dem. Den här är ju t.o.m avställd sen en vecka tillbaka och bara står och skräpar på centrumparkeringen. Lite onödigt att ha skyltar att man max får stå viss timtid på en parkering när det ändå inte kollas.. Ja jag gillar inte skräp, och inte sånt som kan fixas bort. haha Jag går runt och spatserar här i kvarteret som en  jäkla polis och håller koll på saker och ting. Fatta hur jag blir när jag har gått i pension! hahaha

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...