20 oktober 2014

Kognitiva svårigheter...




Så här ser det inte ut hos mig idag för idag har jag slitit fram alla böcker, datorer, skrivare och alla papper och andra dokument för här tokpluggas det. 


Fick lov att lägga böckerna på golvet för att sortera vad jag ska göra och inte göra, läsa och inte läsa, strukturtanten Ina är i farten... När det blir kaos. Strukturera. DÅ kan man pusta ut för en stund och ta en sak i taget... 


Eftersom man inte orkar jobba, plugga, jobba och plugga hela tiden så finns det som tur är vackra tidningar att bläddra i. Vila ögonen och hjärnan en stund.. Såg fint blåvitt porslin i Antik&Auktions tidning och de tallrikarna påminner mig om de jag fyndade billigt i en butik i London..

Nu är jobbet slut för idag, och dags för läsning av spännande ämnen som Exekutiva funktioner och Perception. Åh vad kul va? hihi


Kram på Er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...