20 oktober 2014

Gammaldags adventsstake



Idag var jag upp på vinden med väskor och annat lull som stod i hallen och skräpade. Jag började rota runt förstås. Hittade två lampor som jag ska ha på nattduksborden i dotrans rum. Fann även denna gamla stake från 70-talet. Hade glömt bort den helt. Så den fick följa med ner och testas om den fungerade. Tjolavips, skruvade dit glödlampor och satt i kontakten sen lyste den så fint på tv-rums bordet. :-) 

Ps. Den står inte där nu i skrivande stund.. :-) 

2 kommentarer:

  1. Hej Ina! den ljusstaken var riktigt fin!! tur man inte är för snabb ibland med att göra sig av med saker o ting :) men du! det är inte långt kvar till första advent..tycker det är en mysig tid med ljus o mossa ,glögg o kanske lite snö,så där lagom....kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Vad länge sedan jag hörde från dej kära vän!! Har du fullt upp ??
    Fin rosa ljusstake...den måste du ju ha framme ;).....idag har jag gjort ett tungt inlägg...inte alls min stil...men nu blev det så.
    Ha det gott<3
    Bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...