17 september 2014

Telias hemsida suger...



Satt hos mor ikväll för att klicka hem trådlös router/internet från Telia. Kollade att allt stämde och skrev in namn samt adress. Nästa sida skulle man betala. Klick. Kommer till min banksida och betalar. De drar summan. Sekunder efter denna transaktion får jag meddelande att jag har varit inne på sidan för länge därför avbryts köper. Suck. Jag var inne Max fyra minuter. Ingen router men 475 kr fattigare.. Varför har jag otur jämt jämt jämt... Det slutade att jag fick ringa Telia. Vara i telefonkö nästan en halvtimme! Plats 67... Måste till banken i morgon för att få bevis att de har dragit pengar från mitt konto och ringa tillbaka!! Där efter får jag hämta ut pengarna på typ Coop. Där vet jag att de tar en summa för att få ut pengarna!! Jag måste ha varit ond i mitt förra liv, och det är inte konstigt att man är bitter i detta...

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...